Η βελτιστοποίηση για κινητά είναι κάτι περισσότερο από το να κάνετε έναν ιστότοπο γρήγορο σε κινητά. Είναι κάτι περισσότερο από το να διασφαλίζετε ότι το κείμενο και τα κουμπιά είναι φιλικά προς τα δάχτυλα.
Πρόκειται για τη σχεδίαση ενός ιστότοπου για κινητές συσκευές που καταδεικνύει μια σαφή κατανόηση του τρόπου με τον οποίο ο χρήστης κινητής τηλεφωνίας αλληλεπιδρά με τον ιστότοπο και την επιχείρησή σας.
Ας δούμε πώς μπορείτε να δημιουργήσετε έναν σχεδιασμό ιστότοπου για κινητά που δίνει στους χρήστες αυτό που θέλουν στα τηλέφωνά τους.
1. Δεν απαιτείται ανάγνωση μυαλού
Ξεκινήστε εδώ. Συγκεντρώστε και αναλύστε δεδομένα για να κατανοήσετε καλύτερα πώς αλληλεπιδρούν οι πελάτες-στόχοι σας με εσάς και τον κλάδο σας.
Βλέπουν βίντεο; Ψάχνουν για τιμολόγηση; Είναι έτοιμοι να αγοράσουν;
Ψάχνουν τα στοιχεία επικοινωνίας σας; Ελέγχουν στο κατάστημα τα στοιχεία του προϊόντος στο τηλέφωνό τους;
Εξετάστε τους τρόπους με τους οποίους ένας πελάτης χρησιμοποιεί τον ιστότοπό σας και κάντε αυτό το ταξίδι όσο το δυνατόν πιο απρόσκοπτα.
Αυτό μπορεί να διαφέρει λίγο μεταξύ των eComm, των τοπικών και εκείνων που εξυπηρετούν μια εθνική πελατεία.
Αν και υπάρχουν ορισμένες σαφείς βέλτιστες πρακτικές, πρέπει πρώτα να γνωρίζετε τους πελάτες σας.
Θα συζητήσουμε τη χρήση αναλυτικών στοιχείων για να καταλάβουμε τι θέλουν οι πελάτες σας λίγο αργότερα.
2. Το θέλουν τώρα
Στα τέλη του 2016, η Google κυκλοφόρησε μια ενημέρωση στον αλγόριθμό της. Με το έξυπνο παρατσούκλι “possum”, αυτή η ενημέρωση προσέφερε προνομιακή μεταχείριση στις τοπικές επιχειρήσεις.
Οι άνθρωποι που αναζητούν τοπικές υπηρεσίες στο διαδίκτυο έχουν υψηλές προθέσεις. Αυτό σημαίνει ότι έχουν ήδη κάνει την έρευνα.
Τις περισσότερες φορές, είναι έτοιμοι να δράσουν αυτή τη στιγμή.
Διευκολύνετε τους χρήστες υψηλής πρόθεσης να ενεργούν γρήγορα με ένα έως δύο κλικ.
Μερικά κοινά κλικ που θα πρέπει να είναι διαθέσιμα σε έναν τοπικό ιστότοπο περιλαμβάνουν:
- Κουπόνια
- Κλείστε ραντεβού
- Βρείτε τη διεύθυνση/τον αριθμό τηλεφώνου
- Πάρε οδηγίες
- Μενού
- Παραγγελία Online
- Παραγγελία στο πόδι
Όταν αναγνωρίσετε πόσο μεγάλη πρόθεση έχουν αυτοί οι επισκέπτες, θα δημιουργήσετε τον σχεδιασμό του ιστότοπού σας για κινητά γύρω από αυτό το τελευταίο βήμα στο ταξίδι του αγοραστή — όποιο κι αν είναι αυτό.
Εάν τα κουπόνια είναι δύσκολο να βρεθούν ή πρέπει να φύγουν από τον ιστότοπο για να λάβουν οδηγίες, δεν έχετε ιστότοπο βελτιστοποιημένο για κινητά.
Οι ντόπιοι πελάτες θέλουν έναν σχεδιασμό ιστότοπου για κινητά που να δείχνει ξεκάθαρα ότι ο ιστότοπος είναι τοπικός. Οποιαδήποτε σύγχυση σχετικά με αυτό θα προκαλέσει αναπήδηση.
Στη συνέχεια, θα εξετάσουμε πώς να δείξετε στους πελάτες και στις μηχανές αναζήτησης ότι είστε ντόπιοι.
3. Θέλουν να είναι σε θέση να βρουν τον ιστότοπό σας τοπικά
Αυτό μπορεί να φαίνεται προφανές. Ωστόσο, επειδή οι ιστότοποι ενδέχεται να φιλοξενούνται αλλού, μερικές φορές δεν είναι σαφές ποιοι είναι οι τοπικοί ιστότοποι.
Εάν είστε ντόπιος, πρέπει να κάνετε ό,τι μπορείτε για να διασφαλίσετε ότι οι μηχανές αναζήτησης γνωρίζουν ότι ο ιστότοπός σας δεν έχει μόνο σχεδιασμό ιστότοπου για κινητά . Είναι επίσης τοπικός ιστότοπος.
Για να το κάνετε αυτό, βεβαιωθείτε ότι η φυσική σας τοποθεσία βρίσκεται σε πολλές στρατηγικές τοποθετήσεις στον ιστότοπό σας τόσο στον κώδικα όσο και στη σελίδα.
Αυτό θα πρέπει να είναι τουλάχιστον η πόλη και η πολιτεία σας.
Εδώ είναι μέρη που μπορείτε να τοποθετήσετε την τοποθεσία σας.
- Meta description — η παράγραφος που εμφανίζεται κάτω από το όνομα της σελίδας σας στα αποτελέσματα αναζήτησης
- Επικεφαλίδα H1 — λέει στις μηχανές αναζήτησης τι αφορά η σελίδα
- URL — διεύθυνση ιστού
- Περιεχόμενο — ιστολόγια, τίτλοι βίντεο κ.λπ.
- Εναλλακτικοί τίτλοι εικόνων — Εάν έχετε μια εικόνα με ντόπιους ή μέρη, συμπεριλάβετε την τοποθεσία στο όνομα
- Κεφαλίδα ή υποσέλιδο
- Σελίδα Επικοινωνίας
Μπορεί να έχει ή όχι νόημα να τα χρησιμοποιήσουμε όλα. Μην αφήνετε τον ιστότοπό σας να φαίνεται ανεπιθύμητος, δηλώνοντας υπερβολικά την τοποθεσία του.
Αλλά να είστε σαφείς τοποθετώντας πληροφορίες σε πολλά σημεία.
Οι ντόπιοι πελάτες θέλουν να βρίσκουν εύκολα τοπικές επιχειρήσεις.
Η βελτιστοποίηση για τοπικές αναζητήσεις ( Τοπικό SEO ) στον σχεδιασμό του ιστότοπού σας για κινητά είναι βελτιστοποιημένη και για τους πελάτες.
4. Θέλουν τίτλους για κινητά
Στο κινητό, απλά έχετε λιγότερο χώρο για να εργαστείτε. Ενδέχεται να εμφανίζονται λιγότεροι χαρακτήρες.
Δημιουργήστε συνοπτικούς και εντυπωσιακούς τίτλους. Μην ορίζετε απλώς τον τίτλο της επιφάνειας εργασίας σας από προεπιλογή. Μπορείτε να καθορίσετε ποιος τίτλος θα χρησιμοποιείται σε κινητές συσκευές.
5. Θέλουν περιεχόμενο για κινητά
Οι άνθρωποι παρακολουθούν βίντεο στο κινητό. Διαβάζουν ιστολόγια. Αλληλεπιδρούν με γραφικά στοιχεία και εφαρμογές.
Κάνουν τα πάντα σε κινητά που κάνουν σε επιτραπέζιους υπολογιστές.
Οι πελάτες δεν θέλουν να χρειάζεται να κάνουν κύλιση ή να φορτώνουν νέες σελίδες χωρίς λόγο. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας έχει σχεδιαστεί για μέγιστο αντίκτυπο στις κινητές συσκευές.
Αυτό περιλαμβάνει:
- Χρήση σύντομων παραγράφων
- Όντας λακωνικός
- Λέγοντας το με οπτικά
- Αποφυγή δυσανάγνωστων γραμματοσειρών
6. Θέλουν ένα CTA(κουμπί κλήσης) Δεν μπορούν να αντισταθούν
Δεν έχετε καμία αμφιβολία για τη σημασία του CTA. Πώς πρέπει όμως να μοιάζει ένα CTA σε έναν σχεδιασμό ιστότοπου για κινητά ;
Ας στραφούμε ξανά σε αυτό που θέλουν οι πελάτες.
Το 70% των καταναλωτών λέει ότι το κουμπί κλήσης είναι το πιο σημαντικό στοιχείο στη σχεδίαση ιστότοπου για κινητές συσκευές .
Θέλουν κάτι πολύ ξεκάθαρο για να κάνουν κλικ όταν βρίσκονται σε κινητή συσκευή. Αυτό τους οδηγεί στο επόμενο βήμα.
Τα CTA δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για να γίνετε λογικοί ή δημιουργικοί. Η γλώσσα πρέπει να είναι απλή, χωρίς αμφιβολία για το τι θέλετε να κάνει αυτό το άτομο.
Αυτό όχι μόνο δίνει στον πελάτη αυτό που θέλει. Τα κουμπιά διαγραφής CTA μειώνουν το ποσοστό εγκατάλειψης.
Αυτό συμβαίνει όταν ένα άτομο φεύγει από τον ιστότοπό σας χωρίς να κάνει τίποτα σε αυτόν. Η μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης είναι καλή για το SEO και την υγεία του ιστότοπού σας.
Αυτό, με τη σειρά του, αυξάνει τις μετατροπές. Εάν περισσότερα άτομα κάνουν κλικ σε ένα κουμπί παρότρυνσης για δράση, περισσότερα άτομα κάνουν την επιθυμητή ενέργεια.
7. Θέλουν να φορτώνει γρήγορα
Πάνω από το 1/2 των χρηστών κινητής τηλεφωνίας θα εγκαταλείψουν έναν ιστότοπο εάν δεν φορτωθεί σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα.
Και όμως η έρευνα της Google δείχνει ότι η μέση σελίδα προορισμού χρειάζεται 7 ή περισσότερα δευτερόλεπτα για να φορτώσει.
Αυτό δεν δείχνει μόνο μια αποσύνδεση μεταξύ των επιχειρήσεων και του τι θέλουν οι άνθρωποι.
Αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για όσους διατηρούν τον ιστότοπό τους κάτω από χρόνο φόρτωσης 3 δευτερολέπτων.
8. Το θέλουν απλό
Τα ποσοστά μετατροπών σε ιστότοπους μειώνονται όταν υπάρχουν περισσότερα στοιχεία στη σελίδα.
Τα στοιχεία περιλαμβάνουν κάθε εικόνα, κουμπί, τίτλο, λέξη, βίντεο, σύνδεσμο, γραφικό στοιχείο, lightbox κ.λπ.
Περιλαμβάνει τα πάντα στην κεφαλίδα και το υποσέλιδο σας, συμπεριλαμβανομένων κάθε κουμπιού μενού. Μόλις αρχίσετε να μετράτε, θα διαπιστώσετε ότι είναι πολύ περισσότερα από όσα νομίζετε.
Μόλις ο αριθμός των στοιχείων σε μια σελίδα πλησιάσει τα 6000, το ποσοστό εγκατάλειψης φτάνει περίπου το 95%.
Ανεβαίνει σταθερά μέχρι εκείνο το σημείο. Δεν προτείνουμε να πάτε και να προσπαθήσετε να μετρήσετε με ακρίβεια τον αριθμό των στοιχείων στη σελίδα σας.
Αλλά να ξέρετε ότι το να το διατηρείτε βελτιωμένο μειώνει αυτή την αναπήδηση και δίνει στους ανθρώπους αυτό που θέλουν.
Εάν έχετε περιεχόμενο μακράς διάρκειας όπως αυτό το ιστολόγιο, είναι σημαντικό να εφαρμόσετε στρατηγικές για να μειώσετε το ποσοστό εγκατάλειψης, παρέχοντας παράλληλα μια εκπληκτική εμπειρία πελάτη.
Η τοποθέτηση συνδέσμων προς το άλλο περιεχόμενό σας νωρίς στο ιστολόγιο μπορεί να σας βοηθήσει σε αυτό το θέμα.
9. Τους αρέσει να βρίσκουν γρήγορα αυτό που ψάχνουν
Η eConsultancy διαπίστωσε ότι ένα τεράστιο 30% των ανθρώπων θα επιλέξει να χρησιμοποιήσει ένα πλαίσιο αναζήτησης αντί για το μενού σας για να βρει αυτό που ψάχνει.
Οι χρήστες κινητών είναι συχνά εν κινήσει. Εάν μπορούν να μειώσουν την αναζήτησή τους για 2 δευτερόλεπτα, θα το κάνουν.
Επιπλέον, αφού ένα άτομο έχει χρησιμοποιήσει μια αναζήτηση για να βρει αυτό που ψάχνει, έχει 6 φορές περισσότερες πιθανότητες να κάνει μετατροπή.
Και, σαν να μην έφτανε αυτό, μειώνει το ποσοστό εγκατάλειψης. Θυμηθείτε, ένα χαμηλό ποσοστό εγκατάλειψης είναι καλό για το SEO για κινητά .
Δώστε στους καταναλωτές κινητής τηλεφωνίας σας αυτό που θέλουν με έναν σχεδιασμό ιστότοπου για κινητά που περιλαμβάνει μια αποτελεσματική λειτουργία αναζήτησης.
10. Δεν θέλουν ενοχλητικά αναδυόμενα παράθυρα
Στις αρχές του 2017, η Google αναγνώρισε ότι είχε κυκλοφορήσει μια ενημέρωση για να τιμωρήσει τους ιστότοπους που εμποδίζουν τα πράγματα στην οθόνη, αποκρύπτουν το κουμπί κλεισίματος ή παρεμβαίνουν με άλλο τρόπο στην εμπειρία του χρήστη από κινητά.
Αυτή η ενημέρωση δεν απέκτησε ένα έξυπνο ψευδώνυμο. Ονομάζεται απλώς η ποινή “Παρενθετικές διαφημίσεις για κινητά”.
Αυτά τα αναδυόμενα παράθυρα μπορεί να είναι αβλαβή, καλωσορίζοντας κάποιον στον ιστότοπό σας ή ρωτώντας τον εάν θέλει ένα δωρεάν eBook. Αλλά ο κόσμος δεν τα θέλει.
11. Θέλουν τα πάντα ενσωματωμένα
Μπορούμε να δούμε ξεκάθαρα από τα στατιστικά της πρώτης ενότητας οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα τηλέφωνά τους ως επαυξημένη πραγματικότητα με επιχειρήσεις από τούβλα και κονίαμα.
Ο σχεδιασμός του ιστότοπού σας για κινητά θα πρέπει να μοιάζει σαν επέκταση της επιχείρησής σας, όχι κάτι εντελώς άλλο.
Στο eComm, ισχύει αυτή η ίδια ενοποίηση. Όσο πιο εύκολο το κάνουμε για τους ανθρώπους να αγοράζουν με ένα ή δύο μόνο κλικ, τόσο υψηλότερα ποσοστά μετατροπής.
12. Το θέλουν εξατομικευμένο
Η Gartner Research Group προβλέπει ότι η εξατομίκευση αυξάνει τη μετατροπή eComm κατά 15% έως το 2022. Το βλέπουμε ήδη στην πράξη.
Το 58% των ατόμων που ρωτήθηκαν από το SalesForce είπαν ότι η εξατομίκευση είναι πολύ σημαντική. Στο 62% αρέσει να βλέπει προσφορές που βασίζονται στην αγοραστική του συμπεριφορά.
Το 52% είναι πρόθυμο να μοιραστεί περισσότερα δεδομένα μαζί σας εάν μπορείτε να προσφέρετε μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία.
Αυτά τα ευρήματα υποστηρίζονται σθεναρά από σκληρά δεδομένα που αναφέρονται από την CMO. Έδειξε ότι η επαναστόχευση μπορεί να αυξήσει τα ποσοστά κλικ προς αριθμό εμφανίσεων κατά 400%.
Ονομάζεται επίσης “επαναληπτικό μάρκετινγκ”, αυτές είναι οι διαφημίσεις που γνωρίζουν ποιους ιστότοπους έχετε επισκεφτεί.
Όπως αποδεικνύεται, στους περισσότερους αρέσει αυτού του είδους οι διαφημίσεις. Θέλουν να τους βλέπουν στα τηλέφωνά τους.
Αλλά θυμηθείτε να εξισορροπείτε πάντα τον διαφημιστικό χώρο με τον χώρο περιεχομένου. Δεν θέλουν σελίδες γεμάτες διαφημίσεις.
Καταλήγοντας
Για να δημιουργήσετε έναν απρόσκοπτο σχεδιασμό ιστότοπου για κινητά , πρέπει να δώσετε στους ανθρώπους αυτό που θέλουν.
Τα δεδομένα μας βοηθούν να κατανοήσουμε πώς οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα τηλέφωνά τους και αλληλεπιδρούν με διάφορες επιχειρήσεις.
Οι άνθρωποι θέλουν εξατομίκευση. Θέλουν ενσωμάτωση.
Θέλουν σαφείς εκκλήσεις για δράση. Εάν είστε ντόπιοι, θέλουν να σας βρουν και να χρησιμοποιήσουν τις τοπικές επιλογές που τους παρέχετε.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε να βελτιστοποιήσετε τον σχεδιασμό του ιστότοπού σας για κινητά, ώστε να προσφέρετε στους πελάτες σας αυτό που θέλουν. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα!